perjantai 4. lokakuuta 2013

Kissat, koirat ja TE!

Olen lyönyt pääni seinään etsiessäni peiliä kylppäriin. Olen käynyt läpi lähialueen kirppikset, torit, huudot ja antiikkiliikkeiden sivut. Kissojen ja koirien kanssa. Mutta ei.

Peilin pitäisi olla:

- vanha
- 40-70 senttiä leveä
- kauniisti reunoista hiottu tai ohuilla metallikehyksillä varustettu
- EI kultareunainen

Siis tämän tyylistä:

Miten voi yhden peilin löytäminen olla näin mahdottoman hankalaa? Tai ehkä se ei olekaan? Mietin meinaan, että voisiko joku siellä ruudun toisella puolella törmätä viikonloppuna Omppulan kylppärin peiliin. Tajuaa kirppiksellä, että kas! Osaa kertoa minulle nettisivun, josta se löytyy. Huomaa vintillä, että tuossahan se on. Siispä vetoan teihin, rakkaat lukijat, auttakaa naista peilihädässä! Ja viettäkää ihana viikonloppu :)

4 kommenttia:

  1. Vietän ihanan viikonlopun :-) , en aio auttaa peilin löytämisessä, sillä ei ole minun alaani hakea neulaa heinäsuovasta. Sopii paremminkin Jennille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luotan siihen, että Jenni lukee tämän :)

      Poista
  2. En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta jos sattuisi löytymään kultareunainen unelmapeili, niin voisi kai ne kultakehykset maalata vaikka spray-maalilla? Vai voisiko? Ainakin itse olen harkinnut sitäkin vaihtoehtoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä voisi, jos hyvä tulisi vastaan :) Olen katsellut myös taulujen kehyksiä sillä silmällä...

      Poista