keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Pääsiäistuolit



Olenko joskus sanonut, että pidän tuoleista? Olen. Toisinaan tuoleista pitäminen johtaa siihen, että kannan kotiin huonekaluja, joilla on tuolimaisesta ihanuudestaan huolimatta paljon myös huonoja puolia. Esimerkiksi nuo kuvan nojatuolit ostin viime kesänä (sain edullisesti), mutta en pidä kummankaan väristä. Olen katsellut erilaisia verhoilukankaita, mutten ole vielä löytänyt mieluisia. Haluaisin väritöntä värikästä. Murrettuja sävyjä, ehkä kuvioitakin voisi olla. Juuri nyt tuolit ovat kuitenkin passelit alkuperäisissä kankaissaan. Näyttää ihan pääsiäiseltä!

  


Leppoisaa pääsiäistä!

12 kommenttia:

  1. Ihana tuo (Marimekon?) tyyny! Muhun on iskenyt nyt joku pupuinnostut, vaikka pihassa vierailevista rusakoista en kyllä tykkää pätkän vertaa.:) Mulla on myös taipumus tykästyä kirppareilla tuoleihin, mutta mies on aika hyvä hillitsemään mun tuolimaniaani.;)
    Hyvää pääsiäistä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tyynyliina on Marimekon. Se on siis ihan nukkumatyynyliina, mutta tykkään pitää myös niitä sohvalla. Kun laittaa sisään untuvatyynyn, tyyny ei painu nukkumistyynyn oloiseksi lätyksi.

      Pääsiäinen oli hyvä :)

      Poista
  2. Eikun just upean väriset tuolit, just upeasti tolleen parina! Mä tosin olenkin vähän huvikumpuiluun taipuvainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllähän minäkin olen huvikumpuiluun taipuvainen, mutta jotenkin nuo tuolit tuntuvat jo vähän överiltä...

      Poista
  3. Ihan sydän hytkähti kun näin ensimmäisen kuvan, IHANA!!
    t. Erikas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulla hytkähti, kun oli niin sydämellinen kommentti :) On mukavaa ajatella, että joku siellä jossain saa positiivisia fiiliksiä blogistani.

      Poista
  4. Tosi kivalta näyttää. Ihanan retroiset tuolit!
    Mukavia pyhiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, pyhät olivat mukavat. Ja kaipa tuolitkin... Ovat ne kyllä vähän liian räikeät.

      Poista
  5. Ihanan pääsiäisen näköinen olohuone.Hyvää pääsiäistä teille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Oli ihanaa. Ja kun palasin kotiin, ikkunat oli pesty!

      Poista
  6. Just fantsut tuolit tolleen. Me like, ei roudata verhoomoon ainakaan vielä!

    VastaaPoista